Bazı PlayStation kullanıcıları, sosyal medya hesapları üzerinden yaptıkları paylaşımla hesaplarına ve PS4 & PS5 oyunlarına erişimde sorun yaşadıklarını bildirmeye başladı.
Kullanıcıların paylaşımlarına göre, herhangi bir neden belirtilmeden hesapları askıya alınmaya da başlandı.
HİZMET VE KULLANICI SÖZLEŞMESİNİ İHLAL
Kullanıcılara hesapları kalıcı olarak silinirken Sony tarafından PlayStation Network Hizmet Şartları ve Kullanıcı Sözleşmesini ihlal ettiği gerekçesiyle hesabın kalıcı olarak askıya alındığı mesajı gönderilirken, sosyal medya platformlarında ise birkaç saat içinde binlerce kullanıcı şikayetleri gelmeye başladı.
RESMİ AÇIKLAMA YAPILMADI
Konuyla ilgili Sony’den herhangi bir açıklama henüz yapılmadı. Kullanıcılar ise sorunun giderilmesi için sosyal medya hesapları üzerinden paylaşımlar yapmaya devam ediyor.
SORUNUN NE DERECE YAYGIN OLDUĞU BİLİNMİYOR
Oyun devi şirket, ne Playstation ne de Ask PlayStation’ın sosyal medya hesapları üzerinden soruna ilişkin bir açıklamada bulunmadı.
Kullanıcıların sosyal medya hesapları üzerinden şikayetleri artarak devam ederken sorunun ne derece yaygın olduğu da bilinmiyor.
Bazı kullanıcılar ise şirketten bir an önce açıklama yapması ve sorunun giderilmedi için talepte bulunuyor.